Werken bij
Wij zijn een echt team. Als collega’s, maar ook samen met onze klanten. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat je het beste presteert. En als je op elkaar bent ingespeeld, bereik je meer. Wij vullen elkaar aan, wisselen kennis uit en blijven ons ontwikkelen. Dan kun je klanten optimaal ondersteunen én ben je beter in je vak. Daar word je zelf dan weer blij van! Klinkt dit als een goed verhaal? Laat dan van je horen als je een vacature ziet die bij je past.
Vacatures
De accountancywereld kent voor jou geen geheimen meer. Je weet waar het over gaat, wat er moet gebeuren én je bent toe aan een nieuwe uitdaging. Bij ons? Samen met een hecht en professioneel team werken wij iedere dag vol energie aan verschillende administratie- en belasting vraagstukken van uiteenlopende klanten. En we hebben ambitieuze plannen!
Wat je als gevorderd Assistent Accountant gaat doen
Het verzorgen van de financiële administratie voor klanten, dat is jouw taak. Dit bestaat o.a. uit:
- als sparringpartner voor onze klanten, begrijp je als geen ander wat er speelt en adviseer je (gevraagd en ongevraagd) over de verschillende vraagstukken.
- zelfstandig opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften (OB, IB en VPB);
- maken van diverse rapportages voor klanten (per maand, per kwartaal);
- inrichten en verzorgen van administraties voor (nieuwe) klanten, veelal gedigitaliseerd.
Ondanks dat je al veel ervaring hebt opgedaan gooien we je niet meteen in het diepe. Er staat een buddy klaar die je wegwijs maakt in onze systemen en processen. Alles onder controle? Dan laten we je graag zelfstandig aan de slag gaan!
Ook vinden we het belangrijk dat iemand zich kan blijven ontwikkelen in deze functie, daarom zijn er doorgroeimogelijkheden naar een rol als relatiebeheerder.
Wie we zijn
Wij zijn een kantoor met jarenlange ervaring op het gebied van accountancy, administratie, fiscale en advieswerkzaamheden. Als adviseur denken wij vanuit de ondernemer en willen we in onze werkzaamheden vooruitstrevend zijn. De nuchtere mentaliteit ontbreekt niet, we geven veel vrijheid wanneer dat kan maar verwachten ook dat er wordt doorgewerkt als dat moet. Het is een platte organisatie waarbij je veel verantwoordelijkheid wordt gegeven. We communiceren open en eerlijk en houden van een lolletje op z’n tijd. En de klanten waarmee wij werken? Die zijn in diverse branches actief waardoor er een brede expertise in ons bedrijf opgebouwd hebben.
Wat wij jou als gevorderd Assistent Accountant bieden
Bij Kenty. geven we je veel verantwoordelijkheid en de ruimte om jezelf maar ook je carrière verder te ontwikkelen. Daarnaast bieden we:
- een jaarcontract met de intentie om deze daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd;
- een fulltime werkweek van 40 uur per week (32 uur per week is ook mogelijk);
- een salaris tussen de €2800 – €3600 bruto o.b.v. 40 uur;
- een premievrij pensioen;
- doorgroeimogelijkheden naar de rol van relatiebeheerder.
Wat we van jou als Assistent Accountant vragen
Je hebt HBO werk- en denkniveau en bent in het bezit van een relevant diploma. Ook heb je al behoorlijk wat vlieguren gemaakt als (gevorderd) Assistent Accountant, nog belangrijker vinden we de volgende eigenschappen:
- Soms moeten we samen even door.
- We zetten het er toch maar bij.
- Je kan je goed redden met de systemen. Wij leggen het eerst wel uit.
- Positief ingesteld. Dat zijn wij namelijk ook!
Daarnaast geloven wij dat er altijd ruimte voor verbetering is. Wij waarderen het dus als je feedback aan ons terug geeft en niet met je goede ideeën blijft rondlopen. Ook wordt in deze functie een zekere mate van zelfstandigheid verwacht waarbij je rechtstreeks aan de vennoot rapporteert. En, net als wij, ben jij ook nog lang niet uitgeleerd en dus bereid opleidingen en/of cursussen te volgen.
Neem gerust contact op met Gerben Polman via 06-22493598 of stuur een mail naar gerben@kenty.nl.
Contact
Heb je vragen of wil je ons overtuigen om je onmiddellijk aan te nemen? Neem dan even contact op!
Zo kennen onze klanten ons
- Francis Scheerder, eigenaar FourCars
- Max en Mart van Onna, directie Perfect View B.V.
- Dennis Leijser, algemeen directeur Facédo
- Sjef Michels, eigenaar Avalon Advies
- Rudy Hermsen, eigenaar Hermsen Woonspecialist